Pages

Monday 10 June 2013

Beetslaai

Hierdie storie het 'n effense aanloop.  Ek het lankal terug gehoor van 'n "heerlike Beet en Feta slaai" wat op 'n onthaal voorgesit is.  Ek was nuuskierig maar is nie 'n groot slaaieter nie so dit het so in my agterkop gaan sit.  Ek het intussen soms resepte daarvoor gesien maar by gebrek aan vars beet het ek nooit by die probeerslag uitgekom nie.

Die afgelope paar weke is daar 'n landswye tekort aan geblikte beet (Ons gebruik die groot 3kg blikke) en die kleiner huishoudelike flesse is net te duur vir ons om aan te koop.  Desperaatheid dryf my toe om te begin vra vir vars beet, maar selfs dit is nie beskikbaar nie. Verlede week vra ek terloops weer, want hulle het gesê daar sal eers einde Junie selfs Julie eers weer beet beskikbaar wees.  Daar kry ek toe vars beet, nou wel nie die jong baba beetjies waarvoor my resep vra nie maar lekker vars.

Donderdag aand kyk ek toe Kokkedoor op Kyknet en daar noem hulle dat mens beet op sout in die oond moet bak vir die beste smaak.  Ek sit dadelik regop want ek het dan nou beet en so het ek dit nog nie gemaak nie.

So het dit gekom dat ek deur 'n paar resepte en hierdie raad my Maandag beetslaai bymekaar geslaan het.  Goeie kommentaar teruggekry, die kinders het net die Feta vinniger as die res van die slaai geskep, so volgende keer meer Feta?


Vars Heel Beet is op 'n laag growwe sout gepak en vir 40 min in die stoomoond gebak teen 160 grade totdat dit sag was

Johanna skil die gaar gebakte beet
Beet in repies gesny

Vars Beetslaai met Feta
Ek het nie vars Roket of Spinasie blare gehad nie, so gewone blaarslaai is onder gebruik.
 RESEP:

Vars beet, oondgebak op 'n laag sout tot sag en gaar
Laat effens afkoel maar nie yskoud
Skil en sny die beet soos verkies
Plaas 'n laag roket of baba spinasie blare onder in bak
Skep die beet bo-op en meng liggies
Gooi die sous oor (sien resep onder)
Rangskik Feta en neute bo-op en bedien dadelik.

Slaaisous:

125 ml       Balsamiese Asyn
5 ml            Suiker
125 ml       Olyfolie

Roer oor medium hitte totdat die suiker opgelos is. 
Bring tot kookpunt en kook totdat dit effens gekondenseer is.
Laat afkoel en roer olyfolie by.


Vars Beetslaai met Feta en Balsamiese Asyn

No comments:

Post a Comment